Wednesday, March 04, 2009

Human Expressions

I want someone who let me call the shots but ended up making all the decisions for me. I want to find someone who does everything I tell him to do but make me want to do the same for him. I want to be a successful career woman but I dont want to hv to work that hard.

其实我想找一个什么事都让我拿主意但又最好什么事他都帮我做主。
我想找一个他全部都听我的话,但我又很想听他的话。
我想做一个事业成功的女性,但我又不想做得那么辛苦。

如果上天给我许下三个愿望..
我愿第一个愿望,晋升今生今世和你在一起。
第二个愿望,来生在世和你在一起。
第三个愿望,永生永世和你在一起。

No comments: